Річний звіт про діяльність закладу освіти за 2023-2024 навчальний рік
У 2023–2024 навчальному році вся діяльність педагогічного та учнівського колективів ліцею була спрямована на реалізацію законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», упровадження Державних стандартів початкової, базової й повної загальної освіти.
У 2023–2024 навчальному році перед педагогічним і учнівським колективами ліцею ставилися такі завдання:
- створювати умови для інноваційної діяльності педагогів щодо застосуваня елементів STEAM-освіти, що сприятиме реалізації діяльнісного підходу в процес навчання;
- продовжувати роботу щодо реалізації положень Нової української школи з метою формування в учнів ключових освітніх компетентностей;
- забезпечувати комфортні психолого-педагогічні умови для підвищення мотивації учнів для самореалізації та успіху;
- здійснювати підтримку й психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами, спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення;
- активізувати роботу з батьківською громадськістю;
- продовжити роботу щодо організації учнівського самоврядування, з метою підвищення громадянської активності здобувачів освіти;
- проводити виховні заходи з метою розвитку громадянських та соціальних компетентностей школярів, що сприятиме запобіганню проявам булінгу;
- організувати виховну роботу щодо формування в учнів загальнолюдських цінностей особистості, національної свідомості, патріотизму, активної життєвої позиції.
Навчально-виховний процес у ліцеї у 2023-2024 навчальному році забезпечували 55 учителів, усі мають вищу освіту.
Навчальний план ліцею у 2023-2024 навчальному році був зорієнтований на роботу за 5-денним навчальним тижнем.
У ліцеї функціонувало 20 класів: 1- 4 – 8 класів, із них п’ять (1-Б, 2-Б, 3-Б, 4-А, 4-Б класи) – інклюзивні класи, де навчалися діти з особливими освітніми потребами; 5- 9 – 10 класів, із них шість (5-Б, 6-А, 6-Б, 7-Б, 8-Б та 9-Б класи) – інклюзивні класи, де навчалися діти з особливими освітніми потребами; 10-11- 2 класи, із них два (10-11 клас) – інклюзивні класи, де навчалися діти з особливими освітніми потребами. У них навчалося 451 учень.
Навчальний план ліцею передбачав реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети. Він охоплював інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, у якій передбачені додаткові години на підсилення предметів інваріантної частини, курси за вибором та факультативи. Вони визначені в межах гранично допустимого навчального навантаження з урахуванням інтересів і освітніх потреб учнів, їхніх батьків, профілізації ліцею, а також рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення.
Для профільного вивчення географії виділено 5 годин. Залишок навчальних годин, передбачених на вивчення профільного предмета, використано для збільшення кількості годин на вивчення базових предметів: німецька мова (10-11 класи) – 2 години, історія України (10-11 класи) -1,5 години, геометрія (10-11 класи) – 1 година, українська мова (11 клас) – 0,5 години.
Викладання фізичної культури в 5-6-х класах здійснювалося за такими модулями»: «Волейбол», «Баскетбол», «Баскетбол 3х3», «Настільний теніс», «Футбол», «Рухливі ігри», «Футзал», «Доджбол» (вибивний), «Шашки, «Аеробіка», «Військово-спортивні ігри», «Дитяча легка атлетика», у 7-11 класах здійснювалося за такими модулями: «Футбол», «Легка атлетика», «Баскетбол», «Волейбол».
У 2023–2024 навчальному році діяльність педагогічного колективу було направлено на реалізацію науково-методичної теми «Упровадження елементів STEM-освіти в процес навчання, виховання учнів з метою формування ключових компетентностей випускника Нової української школи».
Методична робота ліцею практично спрямована й відзначається поєднанням індивідуальних, групових, колективних форм роботи, а саме: курсову перепідготовку, самоосвіту вчителів, участь у методичних об’єднаннях ліцею та міста і психолого-теоретичних семінарах, методичні наради, предметні тижні, творчі звіти. Уся її структура підпорядкована удосконаленню професійної майстерності вчителів, вивченню й використанню на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки й передового педагогічного досвіду. Активна діяльність учителів у різних творчих групах створює умови для пошуку продуктивних методів і прийомів навчання.
Творча група вчителів першої та вищої категорій (керівник Сівер Н.М.) працювала над темою «STEM-освіта як засіб підвищення пізнавальної активності учнів». Учителі ділилися досвідом упровадження елементів STEM-освіти на своїх уроках. Члени творчої групи обговорили, як мотивувати дітей до здобуття знань і вмінь, розглянули варіанти компетентнісних завдань, які можна запропонувати учням для виконання з метою формування предметних компетентностей.
Третій рік працює динамічна група «Інклюзивний простір. Практичні кроки», до складу якої входять спеціалісти: учитель-дефектолог, логопед, практичний психолог, соціальний педагог, асистенти вчителя. На засіданнях розглянули види завдань, які використовуються на корекційно-розвиткових заняттях у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Тимчук Н.С., Омельченко О.Г. ознайомили колег зі способами створення мультимедійної наочності для занять «Розвиток мовлення». Олексенко Т.М., Хижняк Д.В., Чайка Ю.В. продемонстрували завдання, які пропонують дітям під час проведення корекційно-розвиткових занять: «Корекція розвитку», «Лікувальна фізкультура», «Ритміка». У ході засідань визначили, які із завдань є найбільш ефективними, зазначили особливості їх використання в залежності від потреб дітей.
Молоді педагоги, які працюють у ліцеї, мають достатню фахову підготовку, але їм бракує знань і досвіду в питаннях методики. У закладі освіти на початку навчального року був виданий наказ № 129-ОД від 12.09. 2023 року «Про організацію роботи з молодими та малодосвідченими фахівцями у 2023-2024 навчальному році». Розроблено план-схему роботи з молодими спеціалістами, що передбачає індивідуальні консультації, колективну та групову діяльність.
У режимі змішаного навчання робота в ліцеї здійснювалася на достатньому рівні. Учителі проводили уроки відповідно до установленого розкладу на платформі Microsoft Tiams. Перевірку знань школярів здійснювали на платформах: «Всеосвіта», «На Урок». Ділова документація велася на освітній платформі «Моя школа».
У ліцеї вже шість років вчителі працюють за програмою Нової української школи. Їхня робота спрямована на формування ключових компетентностей учнів.
Учителі брали участь в тематичних методичних заходах: навчально-методичному семінарі «STEM-світ інноваційних можливостей» у рамках осінньої сесії обласної « STEM-школи 2023»; в обласних семінарах-практикумах: «STEM-освіта та штучний інтелект: практика залучення інноваційних технологій» (лютий, 2024 рік), «Віртуальні лабораторії та навчальні віртуальні екскурсії в реаліях STEM-освіти» (квітень, 2024 рік). Учні ліцею стали учасниками Всеукраїнського конкурсу-фестивалю «STEM-весна – 2024», Всеукраїнських змагань з програмування віртуальних роботів VEXcode VR Space Maze Challenge.
На кінець навчального року загальна кількість учнів становить – 451 учень, за навчальний рік 16 учнів вибуло з ліцею, 20 учнів прибуло до ліцею. На кінець навчального року кількість учнів в порівнянні з вереснем 2023 року збільшилася на 4 учні.
На високому рівні навчається 26 учнів, що становить 8% від загальної кількості учнів, що на 7 учнів та 1%, в порівнянні з минулим навчальним роком, більше. Відмінниками є: Латушко Надія (4-А клас), Левченко Анна (4-А клас), Ткачун Олександр (4-Б клас), Мірошниченко Матвій (5-А клас), Рибалко Катерина (5-А клас), Вихтар Софія (5-Б клас), Горай Софія (5-Б клас), Коломієць Софія (5-Б клас), Кожем’якіна Маргарита (5-Б клас), Сокольник Олеся (5-Б клас), Бурякова Кристина (6-А клас), Кохановський Тарас (6-А клас), Погорілий Ярослав (6-А клас), Ситник Олександр (6-А клас), Шевчук Марія-Вікторія (6-А клас), Локтіонов Кіріл (6-Б клас), Харченко Максим (6-Б клас), Рязанцева Вікторія (8-А клас), Вихтар Юлія (10 клас), Лещенко Яна (10 клас), Передера Софія (10 клас), Рубан Алевтина (10 клас), Тихончук Дарія (10 клас), Дорошенко Катерина (11 клас), Копитченко Кирило (11 клас), Черняк Єлизавета (11 клас). Кращі показники високого рівня мають: 6-А клас – 19%, 10 клас – 19%, 5-Б клас – 19%, 11 клас – 15%, 6-Б клас – 10%, 4-А клас – 8%, 5-А клас – 7%, 4-Б клас – 6%, 8-А клас – 3%.
На достатньому рівні навчається 93 учні, що становить 30% від загальної кількості учнів, що на 3 учнів (96) та 5% (35%) відповідно, у порівнянні з минулим навчальним роком, менше. Кращі показники достатнього рівня мають: 4-А клас – 75%, 4-Б клас – 47%, 9-Б клас – 39%, 10 клас – 39%, 5-А клас – 38%, 5-Б клас – 37%, 8-А клас – 30%, 9-А клас – 25%. Нижчі показники: 7-Б клас – 0%, 8-Б клас – 0%, 6-Б клас – 10%, 11 клас – 10%.
Найнижчий показник початкового рівня мають учні 7-Б класу – 21%, 11 класу – 20%, 8-А класу – 20%, 9-А класу – 19%, 8-Б класу – 17%, 7-А класу – 15%, 9-Б класу – 12%, 6-А класу – 4%, 10 класу – 3%. Відсутній початковий рівень у 4-А класі, 4-Б класі, 5-А класі, 5-Б класі та 6-Б класі.
Якість знань у ліцеї становить 38%, що в порівнянні з минулим роком на 4% (42%) гірше. Кращі показники якості знань мають учні: 4-А класу – 83%, 10 класу – 58%, 5-Б класу – 56%, 4-Б класу – 53%, 5-А класу – 45%, 9-Б класу – 41%, 6-А клас – 38%, 8-А класу – 33%. Нижчі показники мають: 7-Б клас – 0%, 8-Б клас – 0%,7-А клас – 19%, 6-Б класу – 20%, 9-А клас – 25%, 11 клас – 25%.
Середній бал по ліцею становить 7,8, що в порівнянні з минулим роком на 0,1 більше (7,7). Кращі показники середнього балу мають учні: 5-Б класу – 8,4, 10 класу – 8,2, 5-А класу – 8,1, 6-А класу – 8,0, 7-А класу – 7,5, 11 класу – 7,5, 9-А класу 7,2, 9-Б класу – 7,0, 8-А класу – 7,0, 6-Б класу – 7,0. Нижчі показники мають: 7-Б клас – 6,4, 8-Б класу – 6,5.
Щороку адміністрація ліцею, відповідно до основних заходів програми, здійснює цілий ряд заходів: поновлюється банк обдарованих дітей, ведеться банк діагностичних методик виявлення обдарованих дітей, розроблені та кожного року оновлюються індивідуальні плани роботи з кожною обдарованою дитиною, створений графік роботи кожного учителя з обдарованою дитиною, участь у Всеукраїнських інтернет-олімпіадах, Всеукраїнському конкурсі-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та інших міжнародних, Всеукраїнських, обласних та міських турнірах, конкурсах, змаганнях.
Підсумкові результати у 25 Всеукраїнському колоквіумі
«Космос. Людина. Духовність» 2023
№ з/п | ПІБ дитини | Місце | Клас | ПІБ керівника |
1 | Петренко Володимир Володимирович | ІІ місце | 10 | Заїка Олег Славович |
2 | Лубенська Дарина Русланівна | ІІ місце | 9-Б | Лубенська Олена Миколаївна |
3 | Тихончук Дар’я Олександрівна | ІІІ місце | 10 | Клименко Антон Сергійович |
4 | Маленко Артем Вікторович | ІІІ місце | 10 | Коломієць Юлія Борисівна |
Підсумкові результати Всеукраїнського біологічного форуму учнівської і студентської молоді «Дотик природи 2023»
№ з/п | ПІБ дитини | Місце | Клас | ПІБ керівника |
1 | Білевська Поліна Артурівна | ІІІ місце | 11 | Заїка Олег Славович |
2 | Дорошенко Катерина Сергіївна | ІІІ місце | 11 | Горшеніна Світлана Павлівна |
Підсумкові результати І Міжнародної освітньо-наукової конференції «Всесвіт 2024»
№ з/п | ПІБ дитини | Місце | Клас | ПІБ керівника |
1 | Маленко Артем Вікторович | ІІ місце | 10 | Коломієць Юлія Борисівна |
Підсумкові результати Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (ІІ етап міський)
№ з/п | ПІБ дитини | Місце | Клас | ПІБ керівника |
1 | Артеменко Мирослава Володимирівна | І місце | 8-А | Коваленко Олена Михайлівна |
2 | Асаула Михайло Сергійович | ІІІ місце | 10 | Клименко Валентина Миколаївна |
Підсумкові результати Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (ІІ етап міський)
№ з/п | ПІБ дитини | Місце | Клас | ПІБ керівника |
1 | Артеменко Мирослава Володимирівна | ІІ місце | 8-А | Коваленко Олена Михайлівна |
2 | Асаула Михайло Сергійович | ІІІ місце | 10 | Клименко Валентина Миколаївна |
3 | Шевчук Марія-Вікторія Михайлівна | ІІІ місце | 6-А | Ярмоленко Аліна Іванівна |
Підсумкові результати ІІ (обласного) етапу
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2023-2024 навчальному році
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Секція | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Панасенко Іван Сергійович | 10 | Геологія, геохімія ті мінералогія | І місце
|
Горшеніна Світлана Павлівна |
2 | Асаула Михайло Сергійович | 10 | Гідрологія | І місце
|
Горшеніна Світлана Павлівна |
3 | Хармак Олександр Володимирович | 10 | Кліматологія та метеорологія | І місце | Горшеніна Світлана Павлівна |
4 | Дорошенко Катерина Сергіївна | 11 | Географія та ландшафтознавство | І місце
|
Горшеніна Світлана Павлівна |
5 | Білевська Поліна Артурівна | 11 | Філософія | І місце | Заїка Олег Славович |
6 | Черняк Єлизавета Леонідівна | 11 | Теоретична фізика | І місце | Олексенко Ірина Олексіївна |
7 | Рубан Алевтина Вячеславівна | 10 | Історія України | І місце | Клименко Антон Сергійович |
8 | Тихончук Дар’я Олександрівна | 10 | Всесвітня історія | І місце | Клименко Антон Сергійович |
9 | Сурай Аліна Анатоліївна | 9-Б | Екологія | ІІ місце | Дорошенко Юлія Анатоліївна |
10 | Петренко Володимир Володимирович | 10 | Астрономія | ІІ місце | Заїка Олег Славович |
11 | Савченко Дар’я Олексіївна | 9-А | Педагогіка | ІІІ місце | Пугач Олена Миколаївна |
12 | Лук’яненко Віталій Володимирович | 9-А | Географія та ландшафтознавство | ІІІ місце
|
Горшеніна Світлана Павлівна |
13 | Будник Вікторія Сергіївна | 9-А | Англійська мова | ІІІ місце | Карась Владислав Володимирович |
Список переможців Всеукраїнського фестивалю «Олімпіада геніїв України» (GENIUS Olympiad Ukraine 2024)
№ | Прізвище, імя по батькові учасника | Клас | Категорія | Місце | Керівник |
1 | Дорошенко Катерина Сергіївна | 11 | Мистецтво | І | Горшеніна Світлана Павлівна |
2 | Коломієць Яна Денисівна | 9-Б | Креативне письмо | І | Кисельова Ірина Іванівна |
3 | Тихончук Дар’я Олександрівна | 10 | Креативне письмо | ІІ | Клименко Валентина Миколаївна |
4 | Огієнко Поліна Анатоліївна | 10 | Мистецтво | ІІ | Сівер Наталія Миколаївна
|
5 | Безкровна Дар’я Олексіївна | 10 | Мистецтво | ІІ | Михайлик Оксана Олександрівна |
6 | Панасенко Іван Сергійович | 10 | Мистецтво | ІІ | Клименко Антон Сергійович |
7 | Передера Софія Володимирівна | 10 | Мистецтво | ІІ | Хижняк Дарина Віталіївна |
8 | Білевська Поліна Артурівна | 11 | Креативне письмо | ІІІ | Заїка Олег Славович |
9 | Савченко Дар’я Олексіївна | 9-А | Креативне письмо | ІІІ | Пугач Олена Миколаївна |
10 | Мельников Артем Романович | 9-А | Наука | ІІІ | Бойко Ірина Миколаївна |
11 | Рязанцева Вікторія В’ячеславівна | 8-А | Креативне письмо | ІІІ | Симоненко Ніна Михайлівна |
12 | Юрка Артем Миколайович | 11 | Мистецтво | ІІІ | Гноєва Світлана Володимирівна |
Список учнів, які нагороджені почесною відзнакою Всеукраїнського фестивалю «Олімпіада геніїв України» (GENIUS Olympiad Ukraine 2024)
№ | Прізвище, імя по батькові учасника | Клас | Керівник |
1 | Асаула Михайло Сергійович | 10 | Горшеніна Світлана Павлівна |
2 | Лук’яненко Віталій Володимирович | 9-А | Горшеніна Світлана Павлівна |
3 | Сурай Аліна Анатоліївна | 9-Б | Дорошенко Юлія Анатоліївна |
4 | Кушнарьова Діана Сергіївна | 8-А | Дюбченко Олена Миколаївна |
5 | Будник Вікторія Сергіївна | 9-А | Карась Владислав Володимирович |
6 | Вихтар Юлія Володимирівна | 10 | Клименко Валентина Миколаївна |
7 | Артеменко Мирослава Володимирівна | 8-А | Коваленко Олена Михайлівна |
8 | Лубенська Дарина Русланівна | 9-Б | Лопа Людмила Іванівна |
9 | Ященко Максим Сергійович | 9-Б | Лубенська Олена Миколаївна |
10 | Черняк Єлизавета Леонідівна | 11 | Олексенко Ірина Олексіївна |
11 | Дзюба Дмитро Костянтинович | 11 | Олексенко Тетяна Миколаївна |
12 | Максимова Єлизавета Миколаївна | 11 | Суятінова Зоя Володимирівна |
13 | Коло Назар Валентинович Дубровська Анна Євгеніївна | 8-А | Цимбал Тетяна Олександрівна |
Підсумкові результати XVII Міжнародного конкурсу
з українознавства для учнів 8-11 класів
№ | ПІБ дитини | Місце | Клас | ПІБ керівника |
1 | Кушнерьов Владислав Сергійович | І місце | 8-А | Заїка Олег Славович |
2 | Безкровна Дар’я Олексіївна | І місце | 10 | Михайлик Оксана Олександрівна |
3 | Рубан Алевтина Вячеславівна | І місце | 10 | Клименко Антон Сергійович |
4 | Дзюба Дмитро Костянтинович | І місце | 11 | Олексенко Тетяна Миколаївна |
5 | Муха Карина Олексіївна | ІІ місце | 9-А | Бойко Ірина Миколаївна |
6 | Будник Вікторія Сергіївна | ІІІ місце | 9-А | Пугач Олена Миколаївна |
7 | Лубенська Дарина Русланівна | ІІІ місце | 9-Б | Лубенська Олена Миколаївна |
8 | Тяглова Маргарита Петрівна | ІІІ місце | 9-Б | Гостєв Олександр Сергійович |
Список переможців
І Всеукраїнського конкурсу креативних проєктів учнівської молоді
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Хармак Олександр Володимирович | 10 | І | Горшеніна Світлана Павлівна |
2 | Черняк Єлизавета Леонідівна | 11 | І | Олексенко Ірина Олексіївна |
3 | Сурай Аліна Анатоліївна | 9-Б | І | Дорошенко Юлія Анатоліївна |
4 | Будник Вікторія Сергіївна | 9-А | ІІ | Карась Владислав Володимирович |
5 | Лубенська Дарина Русланівна | 9-Б | ІІ | Суятінова Зоя Володимирівна |
6 | Панасенко Іван Сергійович | 10 | ІІ | Горшеніна Світлана Павлівна |
7 | Савченко Дар’я Олексіївна | 9-А | ІІІ | Пугач Олена Миколаївна |
8 | Дзюба Дмитро Костянтинович | 11 | ІІІ | Олексенко Тетяна Миколаївна |
9 | Лук’яненко Віталій Володимирович | 9-А | ІІІ | Горшеніна Світлана Павлівна |
10 | Дорошенко Катерина Сергіївна | 11 | ІІІ | Горшеніна Світлана Павлівна |
11 | Асаула Михайло Сергійович | 10 | ІІІ | Горшеніна Світлана Павлівна |
12 | Тяглова Маргарита Петрівна | 9-Б | ІІІ | Гостєв Олександр Сергійович |
13 | Огієнко Поліна Анатоліївна | 10 | ІІІ | Сівер Наталія Миколаївна
|
Підсумки
обласної науково-практичної конференції «Перший крок у науку»
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Бобракова Єлизавета Олександрівна | 8-Б | І | Тимчук Наталія Сергіївна |
2 | Огієнко Поліна Анатоліївна | 10 | ІІ | Сівер Наталія Миколаївна
|
3 | Тяглова Маргарита Петрівна | 9-Б | ІІ | Гостєв Олександр Сергійович |
4 | Безкровна Дар’я Олексіївна | І0 | ІІ | Михайлик Оксана Олександрівна |
5 | Лубенська Дарина Русланівна | 9-Б | ІІ | Суятінова Зоя Володимирівна |
6 | Дзюба Дмитро Костянтинович | 11 | ІІІ | Олексенко Тетяна Миколаївна |
Підсумки Всеукраїнського фестивалю STEM-весна-2024. Конкурс творчих робіт «Всесвіт в об’єктиві»
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Хармак Олександр Володимирович | 10 | І | Горшеніна Світлана Павлівна |
2 | Білевська Поліна Артурівна | 11 | ІІІ | Заїка Олег Славович |
3 | Маленко Артем Вікторович | 10 | ІІІ | Коломієць Юлія Борисівна |
Підсумки Всеукраїнського конкурсу DreamECO 2024
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Сурай Аліна Анатоліївна | 9-Б | ІІІ | Дорошенко Юлія Анатоліївна |
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (номінація – конкурс світлин «Будуємо європейське майбутнє»)
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Талала Марія | 4-А | І | Гноєва Світлана Володимирівна |
2 | Сушко Мілана | 4-А | І | Гноєва Світлана Володимирівна |
3 | Талала Олександра | 4-А | ІІ | Гноєва Світлана Володимирівна |
4 | Кікоть Єгор | 4-Б | ІІІ | Колесник Оксана Анатоліївна |
5 | Шевченко Дар’я | 3-А | ІІІ | Нестеренко Тетяна Аркадіївна |
6 | Мищенко Алевтина | 6-А | ІІІ | Чайка Юлія Володимирівна |
7 | Лещенко Яна | 10 | ІІІ | Лещенко Надія Петрівна |
8 | Фегер Єгор | 10 | ІІІ | Вінник Валентина Володимирівна |
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (номінація – конкурс коміксів «Україна – ЄС. Сьогодення і майбутнє»)
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Панасенко Іван | 10 | ІІ | Горшеніна Світлана Павлівна |
2 | Артеменко Мирослава | 8-А | ІІ | Симоненко Ніна Михайлівна |
3 | Тяглова Маргарита | 9-Б | ІІІ | Гостєв Олександр Сергійович |
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (номінація – конкурс постерів «Україна – європейська держава. Можливості України в ЄС»)
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Семенко Марія | 3-А | ІІ | Нестеренко Тетяна Аркадіївна |
2 | Руденко Кирило | 3-А | ІІІ | Нестеренко Тетяна Аркадіївна |
3 | Пойда Мирослава | 3-Б | ІІІ | Шаповалова Людмила Миколаївна |
4 | Шуліка Олександр | 3-Б | ІІІ | Шаповалова Людмила Миколаївна |
5 | Юрка Артем | 11 | ІІІ | Сівер Наталія Миколаївна |
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (конкурс «Інтелектуальна гра – ЕРУДИТ»)
І (загальне) місце команда «КОН – ТіКі» (керівник Олексенко Т.М., Заїка О.С.)
- Тихончук Дар’я (10 клас)
- Сурай Аліна (9-Б клас)
- Яценко Олександр (9-Б)
- Рязанцева Вікторія (8-А)
- Артеменко Мирослава (8-А)
- Кушнерьов Владислав (8-А)
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (конкурс «Інтелектуальна гра – БРЕЙН-РИНГ»)
І (загальне) місце команда «КОН – ТіКі» (керівник Олексенко Т.М., Заїка О.С.)
- Тихончук Дар’я (10 клас)
- Сурай Аліна (9-Б клас)
- Яценко Олександр (9-Б)
- Рязанцева Вікторія (8-А)
- Артеменко Мирослава (8-А)
- Кушнерьов Владислав (8-А)
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (номінація «СТРІМ-FEST «Зелений курс» європейського простору»)
ІІ (загальне) місце команда «КОН – ТіКі» (керівник Олексенко Т.М., Заїка О.С.)
- Тихончук Дар’я (10 клас)
- Сурай Аліна (9-Б клас)
- Яценко Олександр (9-Б)
- Рязанцева Вікторія (8-А)
- Артеменко Мирослава (8-А)
- Кушнерьов Владислав (8-А)
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (номінація «Нова формація»)
ІІІ (загальне) місце команда «КОН – ТіКі» (керівник Олексенко Т.М., Заїка О.С.)
- Тихончук Дар’я (10 клас)
- Сурай Аліна (9-Б клас)
- Яценко Олександр (9-Б)
- Рязанцева Вікторія (8-А)
- Артеменко Мирослава (8-А)
- Кушнерьов Владислав (8-А)
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (номінація відео «Моя Фест історія»)
І (загальне) місце команда «Freedom» (керівник Головко І.А., Лопа Л.І., Гаценко Л.О.)
- Погорілий Ярослав (6-А)
- Чайка Аріна (6-А)
- Кохановський Тарас (6-А)
- Локтіонов Кіріл (6-Б)
- Олексенко Даніїл (7-А)
- Левківська Дарина (7-А)
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (номінація «Презентаційний постер»)
ІІ (загальне) місце команда «Freedom»
(керівник Головко І.А., Лопа Л.І., Гаценко Л.О.)
- Погорілий Ярослав (6-А)
- Чайка Аріна (6-А)
- Кохановський Тарас (6-А)
- Локтіонов Кіріл (6-Б)
- Олексенко Даніїл (7-А)
- Левківська Дарина (7-А)
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (номінація «kahoot»)
ІІІ (загальне) місце команда «Freedom»
(керівник Головко І.А., Лопа Л.І., Гаценко Л.О.)
- Погорілий Ярослав (6-А)
- Чайка Аріна (6-А)
- Кохановський Тарас (6-А)
- Локтіонов Кіріл (6-Б)
- Олексенко Даніїл (7-А)
- Левківська Дарина (7-А)
Підсумкові результати ІV Всеукраїнського творчого фестивалю до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2024» (конкурс «EURO ETHNIC DANCE»)
ІІ місце (керівник Чайка Ю.В.)
- Лубенська Дарина (9-Б)
- Сурай Аліна (9-Б)
- Хореографічний колектив 5-Б класу
Підсумкові результати ІІІ (Всеукраїнського) етапу
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2023-2024 навчальному році
№ з/п | Прізвище, ім’я учня | Клас | Секція | Досягнення
|
П.І.П. вчителя,
який підготував переможців |
1 | Хармак Олександр Володимирович | 10 | Кліматологія та метеорологія | ІІ місце | Горшеніна Світлана Павлівна |
2 | Дорошенко Катерина Сергіївна | 11 | Географія та ландшафтознавство | ІІ місце
|
Горшеніна Світлана Павлівна |
Підсумкові результати обласного літературного конкурсу «Проба пера»
№ з/п | ПІБ учня | ПІБ учителя | Клас | Номінація | І місце | ІІ місце | ІІІ місце |
1 | Савченко Дар’я | Пугач Олена Миколаївна | 9-А | «Поезія» | І | ||
2 | Локтіонов Кірілл | Ярмоленко Аліна Іванівна | 6-Б | «Поезія» | І | ||
3 | Мірошниченко Матвій | Пугач Олена Миколаївна | 5-А | «Проза» | І | ||
4 | Лубенська Дарина | Лопа Людмила Іванівна | 9-Б | «Поезія» | І | ||
5 | Артеменко Мирослава | Коваленко Олена Михайлівна | 8-А | «Поезія» | І | ||
5 | Касумов Кирило | Колесник Оксана Анатоліївна | 4-Б | «Проза» | І |
Підсумкові результати
участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі Малої академії наук «МАН-Юніор Дослідник» у 2023-2024 навчальному році
№ з/п | ПІБ учня | ПІБ учителя | Клас | Номінація | І місце | ІІ місце | ІІІ місце |
1 | Тяглова Маргарита | Гостєв Олександр Сергійович | 9-Б | «Екологія» | І | ||
2 | Лубенська Дарина | Горшеніна Світлана Павлівна | 9-Б | «Історія» | І |
Уся система виховної роботи в ліцеї здійснювалася через:
- роботу класних керівників (години спілкування, позакласні виховні заходи, спільні добрі справи, екскурсії, індивідуальну роботу);
- навчально-виховну діяльність учителів-предметників (виховний потенціал уроків, позакласні предметні заходи, участь в інтелектуальних та творчих конкурсах);
- діяльність учнівського самоврядування;
- роботу гуртків;
- діяльність практичного психолога, соціального педагога, бібліотекаря;
- співпрацю з батьками та громадськими організаціями міста.
У міському етапі Всеукраїнського конкурсу на написання есе «Війна за СВІЙ шлях» (дитячий погляд), І місце посіла учениця 10 класу Тихончук Дар’я, ІІ місце посіла учениця 10 класу Вихтар Юлія (керівник Клименко В.М.).
Учень 4-Б класу Ткачун Олександр став учасником Всеукраїнських змагань з програмування віртуальних роботів (керівник Кравченко Н.Д.).
Учениця 6-А класу Шевчук Марія-Вікторія зайняла треті місця у фестивалі – конкурсі «Джерела Конотопщини – 28» у номінаціях: декоративно-прикладне мистецтво «М’яка статична іграшка» та декоративний віночок з природних та штучних матеріалів (керівник Сівер Н.М.).
Учні ліцею стали призерами Всеукраїнського родинного конкурсу «Хліб – найбільший скарб»: номінація «Хліб до різдвяно-новорічних свят» – І місце – колективна робота учнів 3-Б класу (Шаповалова Л.М.). Номінація «Українська паляниця»- ІІ місце – колективна робота учнів 4-А класу (Гноєва С.В.). Номінація «Хліб загального вжитку» – ІІ місце – колективна робота учнів 4-Б класу (Колесник О.А.). Номінація «Хліб спеціального призначення: лікувально-профілактичний» – ІІІ місце – колективна робота учнів 3-А класу (Нестеренко Т.А.).
За ініціативи ГО «Спілка підприємців теле- та кіноіндустрії» SPTK, ГО «Петро і Мазепа» учні 6-А класу Шевчук Марія, Радіоненко Єлизавета, Прядка Поліна стали переможницями конкурсу дитячого малюнку «Мені це смакує…/ I like it…» (керівник Сівер Н.М.).
Учениця 4-А класу Левченко Анна посіла ІІ місце у VI Відкритому марафоні з української мови (Гноєва С.В.).
Учні ліцею є активними учасниками творчих конкурсів Всеукраїнського рівня. У конкурсі творчих робіт «Всесвіт в об’єктиві» у рамках Всеукраїнського фестивалю STEM –весна – 2024 у номінації «Фоторобота «Наука навколо нас» І місце посів учень 10 класу Хармак Олександр (керівник Горшеніна С.П.), ІІ місце посів учень 10 класу Маленко Артем (керівник Бойко І.М.). У номінації «Відеосюжет «Наука очима молоді» ІІІ місце посів учень 10 класу Маленко Артем (керівник Коломієць Ю.Б.). У номінанації «Відео майстер-клас «Досліджуємо та експериментуємо!» ІІІ місце посіла учениця 11 класу Білевська Поліна (керівник Бойко І.М.).
Учениця 10 класу Зубко Олександра посіла друге місце у Всеукраїнському фестивалі «Розум-фест», номінація «Слово»,що проходив у Національному заповіднику «Гетьманська столиця»у місті Батурин (керівник Клименко В.М.).
Учениці 9-Б класу Сурай Аліна та Лубенська Дарина стали переможцями VIII Міжнародного дитячого та молодіжного фестивалю-конкурсу хореографічного мистецтва «Квітневі Викрутаси» у номінації «Естрадна хореографія», хореографічна композиція «Колискова» (керівник Чайка Ю.В.).
Учениця 9-Б класу Сурай Аліна посіла почесне ІІІ місце у Міжнародній екологічній олімпіаді наукових проектів з охорони довкілля «DreamECO 2024» (керівник Дорошенко Ю.А.).
Учениця 10 класу Тихончук Даря взяла участь у конкурсі есе «Я майбутній студент», проведеному «Університетом менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України, та нагороджена дипломом у номінації «За метафоричність» (керівник Клименко В.М.).
Учні ліцею є призерами різних творчих конкурсів, проте залишилася значна кількість конкурсів, у яких учнівські роботи та учасники не визнані серед кращих або не брали участі. Названі недоліки свідчать про формальне ставлення до індивідуальної роботи з обдарованими дітьми та позакласної роботи з предмета.
Протягом навчального року учителями-предметниками були проведені предметні тижні – комплекс навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів ліцею.
Психологічною службою школи (Кручок Я.В., Скотар К.А.) цікаво та креативно проведено тиждень протидії булінгу «Стоп булінгу». Відбулося інтерактивне заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», година соціального педагога «Не цькуй!», заняття з елементами тренінгу «Емоції людини», круглий стіл «Що робити коли тебе ображають», акція «Ми проти булінгу». Відбулися заходи в рамках всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», учні 1-11-х класів брали участь у акції «Наші долоні проти насильства». Відбувся тиждень толерантності під девізом «Без протесту сприймати особистість». Учні відвідували тематичні виховні години: «Ми різні, але це нас єднає», «Толерантність у сучасному світі» – та брали участь у акціях «Дошка добрих оголошень» та «Щоб світ добрішим став». Година спілкування «Як зберегти ментальне здоров’я під час війни».
Триває проєкт «Завжди поруч» з метою забезпечення своєчасної психологічної підтримки учасників освітнього процесу, надання психологічної підтримки педагогам як умови збереження психічного здоров’я здобувачів освіти.
Поряд з традиційними формами виховної роботи значне місце посідає учнівське самоврядування, мета якого є розвиток соціальної та організаторської активності учнівської молоді шляхом залучення до дієвої участі в демократичному управлінні. За ініціативи учнівського самоврядування в ліцеї для учнів початкових класів проводилися танцювальні перерви.
У режимі дистанційного навчання виховна робота в закладі освіти здійснювалася на достатньому рівні. Соціальним педагогом Скотар К.А. надавалися поради батькам щодо дистанційного навчання . На постійній основі цілодобово працює шкільна «Скринька довіри».
До Дня фізичної культури та спорту відбувся відеочелендж «Ми з України».
Стартував СЕЕН в освітньому процесі 2023-2024 навчальному році, колектив ліцею долучився до Міжнародної програми соціально-емоційного та етичного навчання (координатори: соціальний педагог Скотар К.А., практичний психолог Кручок Я.В.).
У ліцеї відбувся благодійний різдвяний ярмарок для допомоги нашому випускнику-військовому.
До Всесвітнього дня людей з синдромом Дауна пройшла акція – флешмоб «LOTS OF SOCKS». Учителі та учні ліцею, одягли яскраві непарні шкарпетки як символ додаткової хромосоми, щоб виразити толерантність і підтримку людям з синдромом Дауна.
Колектив Конотопського ліцею №10 нагороджений почесною грамотою за участь у Флешмобі «White card» до Міжнародного дня спорту на благо розвитку та миру і Всесвітнього дня здоров’я в рамках Національного проєкту «Цікава фізкультура – 2.0 Перезавантаження».
У рамках компанії «Спільно до навчання»за ініціативи Міністерства освіти і наки, Дитячого фонду ООН та першої леді України Олени Зеленської, учні ліцею відвідали захід «НеЛекції» за участі телеведучого Олександра Педана.
Учні 5-7 класів брали участь у проекті «Здорова Україна» у рамках руху «Школи juniors» (керівник Гуденко Ю.О.).
У 2023–2024 навчальному році функціонувало дванадцять інклюзивних класів, де навчалося 43 дитини з особливими освітніми потребами. У навчально-виховному процесі застосовувалися методи особистісно зорієнтованого навчання, здійснювалася диференціація відповідно до індивідуальних освітніх потреб учнів. Це забезпечувало поступ в інтелектуальному та фізичному розвитку дітей з особливими освітніми потребами, створювало умови для їх соціалізації в суспільстві.
Для покращення умов роботи та навчання учнів у ліцеї використано 182033,29 грн для придбання будівельних матеріалів; 118798,49 грн для придбання меблів; 44000 для придбання питних фонтанчиків; 3213,64 грн для придбання канцтоварів; 5100 для придбання вогнегасників; 237289 грн для придбання комп’ютерної техніки.
Отже, для ліцею і надалі пріоритетним завдаанням залишається підвищення якості освітнього процесу, створення умов для успішної самореалізації здобувачів освіти та продовжиити роботу по формуванню позитивного іміджу закладу освіти.