Затвердження записів груп загальних результатів у класних журналах учнів 5-7-х класів НУШ

Затвердження записів груп загальних результатів у класних журналах учнів 5-7-х  класів НУШ

 

Оцінки за семестр ставляться за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів, що визначені в Державному стандарті базової середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти») та у Свідоцтві досягнень учня/учениці (наказ Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093 «Про затвердження  рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»).

Семестрове оцінювання результатів навчання здійснюється за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначаються цифрами від 1 до 12.

З усіх предметів та інтегрованих галузевих курсів, відповідно до типової програми  для 5-7-х класів, затвердженої педагогічною радою закладу освіти перед початком 2024/2025 навчального року, записи груп загальних результатів у лівій частині журналу після теми останнього уроку І семестру в графі «Дата» записувати  не повністю, а  наступними  абревіатурами освітніх галузей:

  • мовно-літературна (МОВ, ІНО);
  • математична (МАО);
  • природнича (ПРО);
  • технологічна (ТЕО);
  • інформативна (ІФО);
  • соціальна і здоров’язбережувальна (СЗО);
  • громадянська та історична (ГІО);
  • мистецька (МИО);

–   фізична культура (ФІО).

Кількість записів груп загальних результатів повинні відповідати свідоцтву досягнень учня, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093 «Про затвердження  рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»:

  • українська мова – 4 групи загальних результатів;
  • українська література – 4 групи загальних результатів;
  • англійська мова – 4 групи загальних результатів;
  • німецька мова – 4 групи загальних результатів;
  • зарубіжна література – 4 групи загальних результатів;
  • математика – 3 групи загальних результатів;
  • алгебра – 3 групи загальних результатів;
  • геометрія – 3 групи загальних результатів;
  • пізнаємо природу – 3 групи загальних результатів;
  • географія – 3 групи загальних результатів;
  • біологія – 3 групи загальних результатів;
  • хімія – 3 групи загальних результатів;
  • фізика – 3 групи загальних результатів;
  • технології – 3 групи загальних результатів;
  • інформатика – 4 групи загальних результатів;
  • здоров’я, безпека та добробут – 3 групи загальних результатів;
  • вступ до історії України та громадянської освіти – 3 групи загальних результатів;
  • історія України – 3 групи загальних результатів;
  • всесвітня історія – 3 групи загальних результатів;
  • музичне мистецтво – 3 групи загальних результатів;
  • образотворче мистецтво – 3 групи загальних результатів;
  • хореографія – 3 групи загальних результатів;
  • фізична культура – 3 групи загальних результатів;

При заповненні правої сторінки журналу після теми останнього уроку семестру в графі «Дата» записувати абревіатури освітніх галузей, а у графі «Зміст уроку» фіксувати формулювання груп загальних результатів.

 

Українська мова (5-7 класи):

МОВ 1 – Усно взаємодіє / Говоріння/Аудіювання;

МОВ 2 – Працює з текстом / Читання;

МОВ 3 – Письмово взаємодіє / Письмо;

МОВ 4 – Досліджує мовлення

 

Українська література (5-7 класи):

МОВ 1 – Усно взаємодіє / Говоріння/Аудіювання;

МОВ 2 – Працює з текстом / Читання;

МОВ 3 – Письмово взаємодіє / Письмо;

МОВ 4 – Досліджує мовлення

 

Зарубіжна література (5-7 класи):

МОВ 1 – Усно взаємодіє / Говоріння/Аудіювання;

МОВ 2 – Працює з текстом / Читання;

МОВ 3 – Письмово взаємодіє / Письмо;

МОВ 4 – Досліджує мовлення

 

          Англійська мова (5-7 класи):

ІНО 1  – Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання;

ІНО 2 – Усно взаємодіє та висловлюється/ Говоріння;

ІНО 3 – Сприймає письмові тексти /Читання;

ІНО 4 – Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

Німецька мова (5-7 класи):

ІНО 1  – Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання;

ІНО 2 – Усно взаємодіє та висловлюється/ Говоріння;

ІНО 3 – Сприймає письмові тексти /Читання;

ІНО 4 – Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

Математика (5-6 класи):

МАО 1 – Досліджує ситуації та створює математичні моделі

МАО 2 – Розв’язує математичні задачі

МАО 3 – Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Алгебра (7 класи):

МАО 1 – Досліджує ситуації та створює математичні моделі;

МАО 2 – Розв’язує математичні задачі;

МАО 3 – Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Геометрія (7 класи):

МАО 1 – Досліджує ситуації та створює математичні моделі;

МАО 2 – Розв’язує математичні задачі;

МАО 3 – Інтерпретує та критично аналізує результати

 

Пізнаємо природу (5-6 класи):

ПРО 1 – Досліджує природу;

ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;

ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи

 

Географія (6-7 класи):

ПРО 1 – Досліджує природу;

ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;

ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи

 

Біологія (7 класи):

ПРО 1 – Досліджує природу;

ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;

ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи

 

Хімія  (7 класи):

ПРО 1 – Досліджує природу;

ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;

ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи

 

Фізика  (7 класи):

ПРО 1 – Доосліджує природу;

ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;

ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи

 

Технології  (5-7 класи):

ТЕО 1 – Проєктує та виготовляє вироби;

ТЕО 2 – Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва;

ТЕО 3 – Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі

 

Інформатика (5-7 класи):

ІФО 1 – Працює з інформацією, даними, моделями;

ІФО 2 – Створює інформаційні продукти;

ІФО 3 – Працює в цифровому середовищі;

ІФО 4 – Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології

 

Здоровя, безпека та добробут (5-7 класи):

СЗО 1 – Безпека. Уникнення загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки;

СЗО 2 – Здоров’я. Безпека про особисте здоров’я. Аргументований вибір здорового способу життя;

СЗО 3 –  Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту

 

Вступ до історії України та громадянської освіти (5-й клас)/Історія України. Всесвітня історія (6-й клас):

ГІО 1 – Орієнтується в історичному часі й просторі;

ГІО 2 – Працює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту;

ГІО 3 – Виявляє  здатність до співпраці, толерантність, громадську позицію

 

 

Історія України  (7-й клас):

ГІО 1 – Орієнтується в історичному часі й просторі;

ГІО 2 – Працює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту;

ГІО 3 – Виявляє  здатність до співпраці, толерантність, громадську позицію

 

Всесвітня історія (7-й клас):

ГІО 1 – Орієнтується в історичному часі й просторі;

ГІО 2 – Працює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту;

ГІО 3 – Виявляє  здатність до співпраці, толерантність, громадську позицію

 

Образотворче мистецтво (5-7 класи):

МИО 1 – Пізнання мистецтва, художнє мислення;

МИО 2 – Художньо-творча діяльність,  мистецька комунікація;

МИО 3 – Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення

 

Музичне мистецтво (5-7 класи):

МИО 1 – Пізнання мистецтва, художнє мислення;

МИО 2 – Художньо-творча діяльність,  мистецька комунікація;

МИО 3 – Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення

 

Хореографія (5-7 класи):

МИО 1 – Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту;

МИО 2 – Дотримується правил безпеки, здійснює контроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ;

МИО 3 – Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму людини та виховання сили волі

 

Фізична культура (5-7 класи):

ФІО 1 – Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання;

ФІО 2 – Володіє технікою фізичних вправ;

ФІО 3 – Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *