Затвердження записів груп загальних результатів у класних журналах учнів 5-7-х класів НУШ
Затвердження записів груп загальних результатів у класних журналах учнів 5-7-х класів НУШ
Оцінки за семестр ставляться за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів, що визначені в Державному стандарті базової середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти») та у Свідоцтві досягнень учня/учениці (наказ Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»).
Семестрове оцінювання результатів навчання здійснюється за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначаються цифрами від 1 до 12.
З усіх предметів та інтегрованих галузевих курсів, відповідно до типової програми для 5-7-х класів, затвердженої педагогічною радою закладу освіти перед початком 2024/2025 навчального року, записи груп загальних результатів у лівій частині журналу після теми останнього уроку І семестру в графі «Дата» записувати не повністю, а наступними абревіатурами освітніх галузей:
- мовно-літературна (МОВ, ІНО);
- математична (МАО);
- природнича (ПРО);
- технологічна (ТЕО);
- інформативна (ІФО);
- соціальна і здоров’язбережувальна (СЗО);
- громадянська та історична (ГІО);
- мистецька (МИО);
– фізична культура (ФІО).
Кількість записів груп загальних результатів повинні відповідати свідоцтву досягнень учня, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093 «Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання»:
- українська мова – 4 групи загальних результатів;
- українська література – 4 групи загальних результатів;
- англійська мова – 4 групи загальних результатів;
- німецька мова – 4 групи загальних результатів;
- зарубіжна література – 4 групи загальних результатів;
- математика – 3 групи загальних результатів;
- алгебра – 3 групи загальних результатів;
- геометрія – 3 групи загальних результатів;
- пізнаємо природу – 3 групи загальних результатів;
- географія – 3 групи загальних результатів;
- біологія – 3 групи загальних результатів;
- хімія – 3 групи загальних результатів;
- фізика – 3 групи загальних результатів;
- технології – 3 групи загальних результатів;
- інформатика – 4 групи загальних результатів;
- здоров’я, безпека та добробут – 3 групи загальних результатів;
- вступ до історії України та громадянської освіти – 3 групи загальних результатів;
- історія України – 3 групи загальних результатів;
- всесвітня історія – 3 групи загальних результатів;
- музичне мистецтво – 3 групи загальних результатів;
- образотворче мистецтво – 3 групи загальних результатів;
- хореографія – 3 групи загальних результатів;
- фізична культура – 3 групи загальних результатів;
При заповненні правої сторінки журналу після теми останнього уроку семестру в графі «Дата» записувати абревіатури освітніх галузей, а у графі «Зміст уроку» фіксувати формулювання груп загальних результатів.
Українська мова (5-7 класи):
МОВ 1 – Усно взаємодіє / Говоріння/Аудіювання;
МОВ 2 – Працює з текстом / Читання;
МОВ 3 – Письмово взаємодіє / Письмо;
МОВ 4 – Досліджує мовлення
Українська література (5-7 класи):
МОВ 1 – Усно взаємодіє / Говоріння/Аудіювання;
МОВ 2 – Працює з текстом / Читання;
МОВ 3 – Письмово взаємодіє / Письмо;
МОВ 4 – Досліджує мовлення
Зарубіжна література (5-7 класи):
МОВ 1 – Усно взаємодіє / Говоріння/Аудіювання;
МОВ 2 – Працює з текстом / Читання;
МОВ 3 – Письмово взаємодіє / Письмо;
МОВ 4 – Досліджує мовлення
Англійська мова (5-7 класи):
ІНО 1 – Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання;
ІНО 2 – Усно взаємодіє та висловлюється/ Говоріння;
ІНО 3 – Сприймає письмові тексти /Читання;
ІНО 4 – Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо
Німецька мова (5-7 класи):
ІНО 1 – Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання;
ІНО 2 – Усно взаємодіє та висловлюється/ Говоріння;
ІНО 3 – Сприймає письмові тексти /Читання;
ІНО 4 – Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо
Математика (5-6 класи):
МАО 1 – Досліджує ситуації та створює математичні моделі
МАО 2 – Розв’язує математичні задачі
МАО 3 – Інтерпретує та критично аналізує результати
Алгебра (7 класи):
МАО 1 – Досліджує ситуації та створює математичні моделі;
МАО 2 – Розв’язує математичні задачі;
МАО 3 – Інтерпретує та критично аналізує результати
Геометрія (7 класи):
МАО 1 – Досліджує ситуації та створює математичні моделі;
МАО 2 – Розв’язує математичні задачі;
МАО 3 – Інтерпретує та критично аналізує результати
Пізнаємо природу (5-6 класи):
ПРО 1 – Досліджує природу;
ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;
ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи
Географія (6-7 класи):
ПРО 1 – Досліджує природу;
ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;
ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи
Біологія (7 класи):
ПРО 1 – Досліджує природу;
ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;
ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи
Хімія (7 класи):
ПРО 1 – Досліджує природу;
ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;
ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи
Фізика (7 класи):
ПРО 1 – Доосліджує природу;
ПРО 2 – Здійснює пошук та опрацьовує інформацію;
ПРО 3 – Усвідомлює закономірності природи
Технології (5-7 класи):
ТЕО 1 – Проєктує та виготовляє вироби;
ТЕО 2 – Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва;
ТЕО 3 – Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі
Інформатика (5-7 класи):
ІФО 1 – Працює з інформацією, даними, моделями;
ІФО 2 – Створює інформаційні продукти;
ІФО 3 – Працює в цифровому середовищі;
ІФО 4 – Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології
Здоров’я, безпека та добробут (5-7 класи):
СЗО 1 – Безпека. Уникнення загроз для життя власного та інших осіб, прийняття рішень з користю для власної та громадської безпеки;
СЗО 2 – Здоров’я. Безпека про особисте здоров’я. Аргументований вибір здорового способу життя;
СЗО 3 – Добробут. Підприємливість та етична поведінка для поліпшення добробуту
Вступ до історії України та громадянської освіти (5-й клас)/Історія України. Всесвітня історія (6-й клас):
ГІО 1 – Орієнтується в історичному часі й просторі;
ГІО 2 – Працює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту;
ГІО 3 – Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадську позицію
Історія України (7-й клас):
ГІО 1 – Орієнтується в історичному часі й просторі;
ГІО 2 – Працює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту;
ГІО 3 – Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадську позицію
Всесвітня історія (7-й клас):
ГІО 1 – Орієнтується в історичному часі й просторі;
ГІО 2 – Працює з інформацією історичного та суспільно значущого змісту;
ГІО 3 – Виявляє здатність до співпраці, толерантність, громадську позицію
Образотворче мистецтво (5-7 класи):
МИО 1 – Пізнання мистецтва, художнє мислення;
МИО 2 – Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація;
МИО 3 – Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення
Музичне мистецтво (5-7 класи):
МИО 1 – Пізнання мистецтва, художнє мислення;
МИО 2 – Художньо-творча діяльність, мистецька комунікація;
МИО 3 – Емоційний досвід, художньо-естетичне ставлення
Хореографія (5-7 класи):
МИО 1 – Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту;
МИО 2 – Дотримується правил безпеки, здійснює контроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ;
МИО 3 – Пояснює значення фізичного навантаження і загартування для організму людини та виховання сили волі
Фізична культура (5-7 класи):
ФІО 1 – Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання;
ФІО 2 – Володіє технікою фізичних вправ;
ФІО 3 – Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність