Звіт директора за 2021-2022 навчальний рік

   

У 2021–2022 навчальному році вся діяльність педагогічного та учнівського колективів школи була спрямована на реалізацію законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», упровадження Державних стандартів початкової, базової й повної загальної освіти.

Навчально-виховний процес у школі забезпечують 55 учителів, усі мають вищу освіту.

За стажем педагогічної роботи:

до 3 років – 14 учителів, що становить 25%;

  • від 3 до 10 років – 11 учителів, що становить 20%;
  • від 10-20 років – 11 учителів, що становить 20%;
  • більше 20 років – 19 учителів, що становить 35%.

За рівнем педагогічної кваліфікації:

  • «спеціаліст вищої категорії» – 20 осіб, що становить 36%;
  • «спеціаліст першої категорії» – 11 осіб, що становить 20%;
  • «спеціаліст другої категорії» – 6 осіб, що становить 11 %;
  • «спеціаліст» – 18 осіб, що становить 33%.

Звання «учитель-методист» мають 3 вчителі; звання «старший учитель» – 8 учителів.

Навчальний план Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Конотопської міської ради Сумської області на 2021/2022 навчальний рік,  розроблений на виконання Закону України «Про освіту»,  Закону України «Про загальну середню освіту», Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 року № 462,  Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11. 2011 року № 1392, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 19.01.2012 року № 43 «Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011р. № 1392».

Навчальний план середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів зорієнтований на роботу за 5-денним навчальним тижнем.

У школі функціонує 20 класів: 1- 4 – 8 класів, із них п’ять  (1-Б, 2-Б,  3-Б, 4-А, 4-Б класи ) – інклюзивні класи, де навчаються діти з особливими освітніми потребами, у другому семестрі 2-А клас працював як інклюзивний; 5- 9  – 10 класів, із них п’ять (5-Б, 6-Б, 7-Б, 8-Б та 9-Б класи) – інклюзивні класи, де навчаються діти з особливими освітніми потребами;  10-11- 2 класи, із них у першому семестрі один (11 клас) – працював як інклюзивний клас, де навчаються діти з особливими освітніми потребами. Усього в школі навчається 392 учні.

Навчальний план школи   складений:

– для 1-2 класів – за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженою  наказом  Міністерства освіти і науки України  від 21.03.2018 року № 268.

– для 3-4 класів – за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженою  наказом  Міністерства освіти і науки України  від 08.10.2019 року № 1273.

–  для 5-9-х класів – за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня , затвердженою  наказом  Міністерства освіти і науки України  від 20.04.2018 року № 405 (таблиця №10).

– для 10-11 класів – за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня , затвердженою  наказом  Міністерства освіти і науки України  від 20.04.2018 року № 408.

Навчальний план школи передбачає реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети.  Він охоплює інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, у якій передбачені додаткові години на підсилення предметів інваріантної частини,  курси за вибором та  факультативи. Вони визначені в межах гранично допустимого  навчального навантаження з урахуванням  інтересів  і освітніх потреб учнів, їхніх батьків, профілізації школи, а також рівня навчально-методичного та кадрового забезпечення.

У початковій школі (1-4 класи) мовно-літературна галузь реалізується через навчальні предмети «Українська мова» та «Англійська мова», математична галузь реалізується через навчальний предмет «Математика», мистецька галузь «Мистецтво»  реалізується через навчальні предмети «Музичне мистецтво» та «Образотворче мистецтво», фізкультурна галузь реалізується через навчальні предмети «Фізична культура» та «Хореографія». Інтегрований курс «Я досліджую світ» реалізується через освітні галузі: мовно-літературну  (2 години), математичну (1 година), природничу (1 година), соціальну і здоров’язбережувальну (1 година), громадянську та історичну (1 година), технологічну (1 година), інформативну (1 година). За рахунок годин варіативної складової у 1-2-х класах підсилюється вивчення математики, у 3-4-х класах – українська мова та літературне читання.Практика діяльності 1-3-х класів закладу загальної середньої освіти – структурування змісту початкової освіти на засадах інтегрованого підходу в навчанні. Дидактичний зміст процесу інтеграції полягає у взаємозв’язку змісту, методів і форм роботи.

В основній школі  навчальний  план  забезпечує реалізацію змісту шкільної освіти на рівні Державного стандарту. У 5-9 класах відповідно до типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою і вивченням двох іноземних мов, запроваджено вивчення другої іноземної мови, німецької. На вивчення «Природознавства» відводиться  дві години.  У 5-9 класах вивчається інформатика – навчальний предмет, покликаний сформувати в учнів уявлення про основні інформаційні процеси в природі, суспільстві, техніці, функціонування засобів інформаційних та комунікативних технологій, основні компоненти програмного забезпечення; виробити в школярів уміння та навички користувача інформаційних засобів. У 5- 9 класах вивчається курс «Основи здоров’я» – предмет, що інтегрує знання з валеології та безпеки життєдіяльності й має на меті навчити школярів вести здоровий спосіб життя. Відповідно до листа МОН України від 07.06.2017 №1/9-315 щодо структури навчального року та навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів частина навчального навантаження з фізичної культури у 1-9 класах (1 год на тиждень) використана на хореографію, що забезпечує рухову активність учнів. У навчальному закладі створено відповідні умови для проведення хореографії: учитель хореографії з відповідною освітою, є хореографічна зала, навчальні програми,  які мають гриф Міністерства освіти і науки.

У 2021-2022 навчальному році здійснюється пропедевтична та допрофільна підготовка учнів 5-9 класів. З цією метою введено курси за вибором: «Міфологія» (6 класи), «Українознавство» (5 класи), «Юний географ-краєзнавець» (8 класи), які  доповнюють навчальні предмети, учать оцінювати свої можливості щодо способів діяльності.

За рахунок годин  варіативної складової організовано факультативні заняття: з математики (1 год) – «Розв’язування текстових задач» (5-6 класи), з математики (1 год) – «Вибрані питання алгебри» (7 класи), з української мови (0,5 год) – «Орфографічний практикум» (5 класи), з української мови (0,5 год) – «Культура мовлення. Стилістичні особливості морфології» (6 класи), з української мови (1 год) – «Сучасна українська літературна мова: морфологія» (7-Б клас), з географії (1 год) – «Юний географ-краєзнавець» (7-А клас), з української мови (0,5 год) – «Синтаксис простого та простого ускладненого речення» (8 класи), з історії України (1 год) – «Видатні постаті України  середини ХVІ-ХVІІІ століть» (8 класи), з математики (0,5 год) – «За лаштунками шкільної математики» (8-9 класи). Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за рішенням педагогічної ради.

У 2021-2022 навчальному році 10-11 класи навчаються за географічним профілем. Навчальний план для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти розроблено відповідно до Державного стандартв з метою його впровадження у частині повної загальної середньої освіти. Він містить загальний обсяг навчального навантаження та тижневі години на вивчення базових предметів, вибірково-обов’язкових предметів, профільних предметів і спеціальних курсів, а також передбачає години на факультативи, індивідуальні заняття.

До базових предметів належать: «Українська мова», «Українська література», «Зарубіжна література», «Іноземна мова», «Історія України», «Всесвітня історія», «Громадянська освіта», «Математика», «Фізика і астрономія», «Біологія і екологія», «Хімія», «Географія», «Фізична культура», «Захист України».

Реалізація змісту освіти, визначеного Державним стандартом, також забезпечується вибірково-обов’язковими предметами. У 10-11 класах відведено 2 години на «Інформатику» та 1 годину – на «Технології».

На профільне вивчення географії виділено 5 годин. Залишок навчальних годин, передбачених на вивчення профільного предмету, використано для  збільшення кількості годин на вивчення базових предметів: німецької мови – 2 години, історії України -1,5 години, геометрії – 1 година.

Викладання фізичної культури в 5-11 класах здійснюється  за такими модулями: «Футбол», «Легка атлетика», «Баскетбол», «Волейбол».

Методична робота – цілісна система заходів, які прискорюють формування педагогічного досвіду та спрямовані на всебічне підвищення професійної майстерності педагогів, на збагачення й розвиток творчого потенціалу колективу, на досягнення  результатів навчання та виховання.

У 2021-2022 навчальному році діяльність педагогічного колективу було направлено на реалізацію науково-методичної теми «Упровадження елементів STEM-освіти в процес навчання, виховання учнів з метою формування компетентної особистості випускника Нової української школи».

Методична робота в школі здійснюється згідно з законодавством, нормативними документами про освіту, рекомендаціями МОН України.

На початку навчального року в школі виданий наказ про організацію методичної роботи, у якому визначається головна методична тема школи, задачі та заходи  їх  реалізації.

Здійснюючи упровадження в навчальний процес елементи STEM-освіти, члени педагогічного колективу на засіданнях методичних  об’єднань вивчали  питання, пов’язані з теорією і практикою формування та розвитку ключових та предметних компетентностей школярів.

У цьому навчальному році за програмою Нової української школи у закладі освіти функціонує вісім класів (1–А клас, класний керівник Нестеренко Т.А., 1-Б клас, класний керівник Шаповалова Л.М., 2-А клас, класний керівник Гноєва С.В., 2-Б клас, класний керівник Колесник О.А., 3-А клас, класний керівник  Євтушенко В.О., 3-Б клас, класний керівник  Курсова Н.М., 4-А клас, класний керівник Ахтимірова М.М., 4-Б клас, класний керівник Лисенко О.В. Нова українська школа має на меті давати учням не тільки певний обсяг знань, а й уміння застосовувати їх у житті. У цьому навчальному році перші випускники Нової української школи завершили початкову школу й відповідно до наказу МОН від 2 липня 2021 № 767 отримали електронні свідоцтва про закінчення початкової школи.

Члени методоб’єднання  класних керівників (керівник Михайлик О.О.) у рамках педагогічного практикуму «Булінг: питання та відповіді» працювали над питаннями «Що таке буліцид та як його уникнути» (Венець Ю.І.), «Виховання правової культури – шлях до побудови правової держави» (Лисенко О.В., Клименко В.М.), «Роль Ради профілактики правопорушень у вирішенні проблем важковиховуваних учнів» (Суятінова З.В.). Педагоги розглянули шляхи взаємодії вчителів та батьків з питань виховання дітей та  способи профілактики педагогічного вигорання, алгоритм превентивної роботи та запобігання проявам булінгу та цькуванню в дитячому колективі.

Творча група вчителів І та вищої категорій працювала над  темою «Упровадження елементів STEM-освіти як засобу інтелектуального розвитку учнів» (керівник Бойко І.І.). Проведено майстер-класи «STEM – від ідеї до практики».  Педагоги презентували STEАM-проєкт «Вода»: «Зображеня води в різних агрегатних станах техніками образотворчого мистецтва» (Сівер Н.М.), «Зображення води в природі» (Заїка О.С.), «Вода – середовище життя» (Соболенко М.А.), «Очищення води в домашніх умовах» (Бойко І.М.), «Етимологія слова «вода» (Іллєнко О.М.), «Мелодія води» (Цимбал Т.О.). Учителі продемонстрували презентацію проєкту «Розумний будинок»: «Архітектурний проєкт будинку» (Олексенко І.О.), «Дизайн прибудинкової території» (Вінник В.В., Лещенко Н.П.), «Використання історичних стилів в інтер’єрі будинку» (Клименко А.С.), «Забезпечення живлення моделі будинку за допомогою сонячних батарей» (Фалько А.П.), Програмування «Розумного будинку» (Кондрушенко І.М.), «Слова іншомовного походження в проєкті» (Пугач О.М.).

Педагоги поглибили знання про теоретичні основи розвитку компетентної особистості школяра засобами  оптимізації навчального процесу шляхом використання елементів STEАM-освіти, що формує науково-природничий світогляд  учнів, учить практично використовувати математичні та економічні знання в різних життєвих ситуаціях.

Протягом року були проведені методичні наради: «Розвиток комп’ютерної грамотності вчителів, навички впевненого користувача у використанні комп’ютерних технологій, офісних програм», «Принципи створення STEM-уроку», «Мотивація – головні сили, що рухають навчальний процес», «Методичні прийоми підвищення пізнавальної активності учнів», «Прийоми роботи з дітьми, що сприяють успішній адаптації п’ятикласників».

У цьому навчальному році розпочала роботу динамічна група «Інклюзивний простір. Практичні кроки», до складу якої входять спеціалісти: учитель-дефектолог, логопед, учитель-реабілітолог, практичний психолог, соціальний педагог, асистенти вчителя. На засіданнях розглянули особливості складання ІПР дітей з ООП, способи адаптації та модифікації навчальних матеріалів, освітнього середовища, ознайомилися з новими нормативними документами, що регламентують роботу інклюзивних класів.

Індивідуальна методична робота здійснюється через самоосвіту, консультації, творчі звіти вчителів. Учителі підвищують свою кваліфікацію згідно з графіком проходження курсів підвищення кваліфікації. Практичні результати самоосвітньої роботи всіх учителів розглядаються на засіданнях шкільних методичних об’єднань.

Молодим і малодосвідченим учителям була надана методична допомога щодо правильного написання календарно-тематичних, поурочних планів, ведення шкільної документації, використання традиційних й інтерактивних прийомів, методів і форм навчання.

Для молодих педагогів були проведені  заходи: ділова гра «Особливості інтерактивних технологій навчання», методичний практикум «Урок – головна форма організації навчального процесу», «Засоби активізації пізнавальної діяльності учнів». Учасниками були обговорені  типи уроків та їх структура, методи та прийоми, які підвищують пізнавальну активність учнів, етапи підготовки до проведення уроку.

Протягом року працювала школа комп’ютерної грамотності, на заняттях якої вчителі ознайомилися з перевагами і недоліками використання Google form,  Office 365 Forms, училися використовувати електронну дошку в процесі дистанційного навчання, складати різні види тестових завдань онлайн.

Проведені уроки засвідчили майстерність учителів, їхню готовність ділитися власним педагогічним досвідом. Плануючи структуру уроку, педагоги запроваджували особистісно-зорієнтоване навчання, використовували інтерактивні методи, ІКТ. Були враховані вікові особливості учнів, рівень підготовленості класу. Усі проведені заняття ґрунтувались на співтворчості вчителя та учнів. Педагоги усвідомлюють, що на сучасному уроці важливо не стільки подати учням певний обсяг знань, скільки навчити здобувати їх самостійно, пробуджувати позитивну мотивацію до пізнання нового. Практичним напрацюванням у цьому навчальному році є також підготовка власних портфоліо вчителями: Гаценко Л.О., Клименко В.М., Лещенко Н.П., Коломієць Ю.Б., Гноєвою С.В., Кисельовою І.І., Соболенко М.А..

У режимі дистанційного навчання робота в закладі освіти здійснювалася на достатньому рівні. Учителі проводили уроки відповідно до установленого розкладу на платформі Microsoft Tiams. Перевірку знань школярів здійснювали на платформах: «Всеосвіта», «На Урок».

Важливим напрямом науково-методичної роботи є виявлення, вивчення, узагальнення й поширення передового педагогічного досвіду. Зі своїм досвідом роботи «Використання методів критичного мислення на уроках української мови у 8-х класах з метою формування предметних компетентностй учнів»  учитель української мови і літератури Клименко В.М. ознайомила  учителів міста шляхом участі в засіданні міського методичного об’єднання.

Головною умовою  успішної реалізації запланованого й результативності методичної роботи є активна діяльність та ініціативність усіх членів педагогічного колективу.

Щороку адміністрація школи, відповідно до основних заходів програми, здійснює цілий ряд заходів: поновлюється банк обдарованих дітей, ведеться банк діагностичних методик виявлення обдарованих дітей, розроблені та кожного року оновлюються індивідуальні плани роботи з кожною обдарованою дитиною, створений графік роботи кожного учителя з обдарованою дитиною, участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та інших міжнародних, Всеукраїнських, обласних та міських турнірах, конкурсах, змаганнях.

У Всеукраїнському колоквіумі «Космос. Людина. Духовність» Петрушенко Поліна (11 клас) посіла ІІ місце (Заїка О.С.), Мащук Артем (10 клас) посів ІІІ місце (Олексенко І.О.), Безкровна Дар’я (8-А клас) посіла ІІІ місце (Горшеніна С.П., Михайлик О.О.).

У Всеукраїнському конкурсі учнівських наукових робіт до Всесвітнього дня здорового харчування Жданова Вікторія (10 клас) посіла І місце (Бойко І.М.).

Переможці шкільних конкурсів брали участь у міських конкурсах і турнірах. Кохановський Тарас (4-А клас) посів І місце, Мірошниченко Матвій  (3-А клас) посів ІІ місце, Артеменко Мирослава (6-А клас) посіла ІІІ місце  в конкурсі  імені П.Яцика (міський етап).  Кохановський Тарас (4-А клас) посів ІІ місце в конкурсі  імені П.Яцика (обласний етап)

У Всеукраїнському біологічному форумі учнівської і студентської молоді «Дотик природи 2021» у категорії  «Науки про Землю»  Жданова Вікторія (10 клас) посіла І місце (Горшеніна С.П.), Медвєєв Ян (10 клас) посів І місце (Горшеніна С.П.), Мащук Артем (10 клас) посів ІІ місце (Горшеніна С.П.), у категорії «Охорона здоров’я» Винник Іванна (10 клас) посіла ІІІ місце (Бойко І.М.), у категорії «Психологія і поведінка людини» Калиновська Олександра (11 клас) посіла ІІІ місце (Симоненко Н.М.).

 

Список лауреатів обласного фестивалю «Олімпіада геніїв України» (GENIUS Olympiad Ukraine 2022)

Прізвище, імя по батькові учасника Клас Категорія Керівник
1. Медведєв Ян Віталійович 10 Короткометражний фільм Олексенко Тетяна Миколаївна
2. Тарасенко Альона Ігорівна 10 Короткометражний фільм Олексенко Тетяна Миколаївна
3. Бєльченко Анастасія Дмитрівна 9 Креативне письмо Кисельова Ірина Іванівна
4. Максимова Єлизавета Миколаївна 9 Креативне письмо Пугач Олена Миколаївна
5. Міхєєва Вікторія Сергіївна 10 Креативне письмо Шайденко Олена Василівна
6. Тихончук Дар’я Олександрівна 8 Креативне письмо Клименко Валентина Миколаївна
7. Безкровна Дар’я Олексіївна 8 Мистецтво Горшеніна Світлана Павлівна
8. Дзюба Дмитро Костянтинович 9 Мистецтво Суятінова Зоя Володимирівна
9. Зуб Софія Андріївна 10 Мистецтво Шайденко Олена Василівна
10. Огієнко Поліна Анатоліївна 8 Мистецтво Сівер Наталія Миколаївна
11. Пилипко Катерина Іванівна 10 Мистецтво Гостєв Олександр Сергійович
12. Рибалка Анна Юріївна 10 Мистецтво Михайлик Оксана Олександрівна
13. Фегер Єгор Дмитрович 8 Мистецтво Горшеніна Світлана Павлівна
14. Ярмоленко Єлизавета Володимирівна 9 Мистецтво Олексенко Тетяна Миколаївна
15. Величко Катерина Миколаївна 10 Наука Кондрушенко Іван Миколайович

Горшеніна Світлана Павлівна

16. Скляр Оксана Вікторівна 10 Наука Горшеніна Світлана Павлівна
17. Жданова Вікторія Олегівна 10 Наука Горшеніна Світлана Павлівна
18. Мащук Артем Романович

 

10 Наука Горшеніна Світлана Павлівна

 

Список лауреатів Всеукраїнського фестивалю «Олімпіада геніїв України» (GENIUS Olympiad Ukraine 2022)

 

Прізвище, імя по батькові учасника Клас Категорія Місце Керівник
1. Бєльченко Анастасія Дмитрівна 9 Креативне письмо ІІ Кисельова Ірина Іванівна
2. Міхєєва Вікторія Сергіївна 10 Креативне письмо ІІ Шайденко Олена Василівна
3. Дзюба Дмитро Костянтинович 9 Мистецтво ІІ Суятінова Зоя Володимирівна
4. Величко Катерина Миколаївна 10 Наука ІІ Кондрушенко Іван Миколайович

Горшеніна Світлана Павлівна

5. Мащук Артем Романович

 

10 Наука ІІ Горшеніна Світлана Павлівна
6. Жданова Вікторія Олегівна 10 Наука ІІІ Горшеніна Світлана Павлівна

 

 

 

 

Підсумкові результати ІІ (обласного) етапу

Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2021-2022 навчальному році

 

№ з/п Прізвище, ім’я учня Клас Секція Досягнення

 

П.І.П. вчителя,

який підготував

переможців

1. Жданова Вікторія Олегівна 10 Геологія, геохімія ті мінералогія І місце

 

Горшеніна Світлана Павлівна
2. Мащук Артем Романович 10 Гідрологія І місце

 

Горшеніна Світлана Павлівна
3. Скляр Оксана Вікторівна 10 Кліматологія та метеорологія І місце Горшеніна Світлана Павлівна
4. Величко Катерина Миколаївна 10 Геоінформаційні системи  та дистанційне зондування Землі І місце Горшеніна Світлана Павлівна Кондрушенко Іван Миколайович
5. Петрушенко Поліна Сергіївна 11 Історія релігії та релігієзнавства І місце Заїка Олег Славович
6. Тарасенко Валерія Русланівна 11 Історичне краєзнавство ІІ місце Клименко Антон Сергійович
7. Рубан Алевтина В’ячеславівна 8-А Історія України ІІ місце Клименко Антон Сергійович
8. Тихончук Дар’я Олександрівна 8-А Всесвітня історія ІІ місце Клименко Антон Сергійович
9. Безкровна Дар’я Олексіївна 8-А Географія та ландшафтознавство ІІ місце

 

Горшеніна Світлана Павлівна Михайлик Оксана Олександрівна
10. Калиновська Олександра Андріївна 11 Психологія ІІ місце Думенко Інна Михайлівна
11. Белинський Кіріл Сергійович 10 Валеологія ІІ місце Бойко Ірина Миколаївна
12. Пилипко Катерина Іванівна 10 Агрономія ІІ місце Гостєв Олександр Сергійович
13. Медведєв Ян Віталійович 10 Географія та ландшафтознавство ІІІ місце

 

Горшеніна Світлана Павлівна
14. Тарасенко Альона Ігорівна 10 Кліматологія та метеорологія ІІІ місце Горшеніна Світлана Павлівна
15. Білевська Поліна Артурівна 9-А Історичне краєзнавство ІІІ місце Заїка Олег Славович
16. Бєльченко Анастасія Дмитрівна 9-А Педагогіка ІІІ місце Пугач Олена Миколаївна
17. Медведєв Ян Віталійович 10 Мультимедійні системи, навчальні та ігрові програми ІІІ місце Кондрушенко Іван Миколайович

 

Підсумкові результати ХV Міжнародного конкурсу з українознавства

для учнів 8–11 класів

 з/п ПІБ дитини Місце Клас ПІБ керівника
1 Безкровна Дар’я Олексіївна І місце 8-А Горшеніна Світлана Павлівна

Михайлик Оксана Олександрівна

2 Білевська Поліна Артурівна І місце 9-А Заїка Олег Славович
3 Гапчун Богдан Сергійович ІІ місце 9-А Пугач Олена Миколаївна
4 Дзюба Дмитро Костянтинович ІІ місце 9-А Олексенко Тетяна Миколаївна
5 Рибалка Анна Юріївна ІІ місце 10 Клименко Антон Сергійович

 

Підсумкові результати науково-практичної конференції «Перший крок у науку»

№ з/п ПІБ дитини Місце Клас ПІБ керівника
1 Дзюба Дмитро Костянтинович І 9-А Олексенко Тетяна Миколаївна
2 Міхєєва Вікторія Сергіївна ІІ 10 Шайденко Олена Василівна
3 Гапчун Богдан Сергійович ІІ 9-А Бойко Ірина Миколаївна
4 Чайка Юлія Ігорівна ІІ 10 Суятінова Зоя Володимирівна

 

Підсумкові результати   ІІ Всеукраїнського творчого фестивалю  до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2022» (конкурс «Квіз країнами Європи»)

І місце команда «Меридіан» (керівник Заїка О.С.)

  1. Артеменко Мирослава (6-А)
  2. Рязанцева Вікторія (6-А)
  3. Осовик Денис (6-А)
  4. Войтенко Даря (6-А)
  5. Дубровська Ання (6-А)
  6. Фесенко Тімур (6-А)

 

Підсумкові результати   ІІ Всеукраїнського творчого фестивалю  до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2022» (конкурс «Квіз країнами Європи»)

І місце команда «Свобода» (керівники Лопа Л.І., Гаценко Л.О. та Головко І.А.)

  1. Погорілий Ярослав (4-А)
  2. Чайка Аріна (4-А)
  3. Шешеня Вєроніка (4-А)
  4. Алмазов Богдан (5-А)
  5. Олексенко Даніїл (5-А)
  6. Сердюк Кіріл (5-А)

 

Підсумкові результати   ІІ Всеукраїнського творчого фестивалю  до Дня Європи «ЄВРОФЕСТ-2022» (конкурс інтернет-мемів «Різні обличчя Європи»

Мащук Артем – ІІІ місце – керівник Горшеніна С.П.

 

Підсумкові результати          

 участі у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі Малої академії наук «МАН-Юніор Дослідник» у 2021-2022 навчальному році

 

№ з/п ПІБ учня ПІБ учителя Клас Номінація І місце ІІ місце ІІІ місце
1 Максименко Єлизавета Дорошенко Юлія Анатоліївна 9-А «Екологія» І
2 Безкровна Дар’я Михайлик Оксана Олександрівна 8-А «Історія» І
3 Білевська Поліна Заїка Олег Славович 9-А «Історія» І

 

ІІІ місце у ІХ  Всеукраїнському турнірі юних натуралістів:

  1. Калиновська Олександра Андріївна
  2. Пилипко Катерина Іванівна
  3. Величко Катерина Миколаївна
  4. Жданова Вікторія Олегівна
  5. Медведєв Ян Віталійович
  6. Белинський Кіріл Сергійович.

У 2021–2022  навчальному році виховна діяльність педагогічного колективу школи була спрямована на реалізацію законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних національних програм та науково-методичної проблеми «Упровадження елементів STEM-освіти в процес навчання, виховання учнів з метою формування компетентної особистості випускника Нової української школи» у світлі вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту» та Закону України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу».

Уся система виховної роботи в школі здійснювалася через:

  • роботу класних керівників (години спілкування, позакласні виховні заходи, спільні добрі справи, екскурсії, індивідуальну роботу);
  • навчально-виховну діяльність учителів-предметників (виховний потенціал уроків, позакласні предметні заходи, участь в інтелектуальних та творчих конкурсах);
  • діяльність учнівського самоврядування;
  • роботу гуртків, секцій;
  • діяльність практичного психолога, соціального педагога, бібліотекаря;
  • співпрацю з батьками та громадськими організаціями міста.

З метою розвитку компетентності, підтримки та розвитку творчої особистості учні школи були учасниками інтелектуальних та творчих конкурсів. Так, у Всеукраїнському колоквіумі «Космос. Людина. Духовність» учениця 11 класу Петрушенко Поліна посіла ІІ місце (керівник Заїка О.С.), учень 10 класу Мащук Артем посів ІІІ місце (керівник Олексенко І.О.), учениця 8-А класу Безкровна Дар’я посіла ІІІ місце (керівники: Горшеніна С.П., Михайлик О.О.).

У Всеукраїнському конкурсі учнівських наукових робіт до Всесвітнього дня здорового харчування Жданова Вікторія (10 клас) посіла І місце (керівник Бойко І.М.).

У Всеукраїнському біологічному форумі учнівської і студентської молоді «Дотик природи 2021» у категорії «Науки про Землю» Жданова Вікторія (10 клас) посіла І місце (Горшеніна С.П.), Медведєв Ян (10 клас) посів І місце (Горшеніна С.П.), Мащук Артем (10 клас) посів ІІ місце (Горшеніна С.П.), у категорії «Охорона здоров’я» Винник Іванна (10 клас) посіла ІІІ місце (Бойко І.М.), у категорії «Психологія і поведінка людини» Калиновська Олександра (11 клас) посіла ІІІ місце (Симоненко Н.М.).

Шкільна команда КОН-ТіКі посіла ІІІ місце у ІХ Всеукраїнському турнірі юних натуралістів (керівники: Симоненко Н.М., Кондрушенко І.М.); за активну творчу участь, креативний підхід у міському онлайн-челенджі «Юні таланти Конотопа» з нагоди Міжнародного дня захисту дітей учень 7-А класу Сутурін Д., учень 5-А класу Лисий В., учениця 4-А класу Шевчук М., учениця 7-Б класу Лубенська Д., учениця 2-Б класу Плотнікова С., учениця 7-Б класу Сурай А. нагороджені почесними грамотами управління освіти Конотопської міської ради. У Міжнародній науково-практичній конференції учнів-членів Малої академії наук «Україна очима молодих» учениця 8-А класу Тихончук Д. нагороджена почесним сертифікатом (керівник Клименко А.С.). У ІХ щорічному конкурсі плакатів, проектів та коміксів на екологічну тематику переможцями стали: у номінації «Плакат» – учениця 9-А класу Білевська П. (І місце), учень 9-А класу Юрка А. (І місце), учениця 10 класу Зуб С. (І місце), учениця 10 класу Скляр О. (І місце); у номінації «Комікс» учениця 7-А класу Муха К. (І місце).

У XV Міжнародному конкурсі з українознавства І місце посіли: учениця 8-А класу Безкровна Д. (керівники: Горшеніна С.П., Михайлик О.О.), учениця 9-А класу Білевська П. (керівник Заїка О.С.); ІІ місце вибороли: учень 9-А класу Гапчун Б. (керівник Пугач О.М.), учень 9-А класу Дзюба Д. (керівник Олексенко Т.М. ), учениця 10 класу Рибалка А. (керівник Клименко А.С.).

У ІІ Всеукраїнському творчому фестивалі до Дня Європи «Єврофест-2022» (заочний онлайн формат) у конкурсі інтернет-мемів «Різні обличчя Європи» учень 10 класу Мащук А. зайняв ІІІ місце (керівник Горшеніна С.П.); у конкурсі «Квіз країнами Європи» команда «Меридіан» у складі: Артеменко М., Рязанцевої В., Осовика Д., Фесенка Т., Войтенко Д., Дубровської А. посіли І місце (керівник Заїка О.С.); команда «Freedom» у складі : Погорілого Я., Чайки А., Шешені В., Алмазова Б., Олексенка Д., Сердюка К. посіли почесне І місце (керівники: Лопа Л.І., Гаценко Л.О., Головко І.А.).

Перемогу в обласному спортивно-масовому онлайн-заході «Сильні, спритні та гнучкі» здобула учениця 10 класу Пилипко К. (керівник Гуденко Ю.О.). У ІІ Всеукраїнській онлайн-вікторині знавців географії «Географічний крос – 2022» перемогу здобула учениця 11 класу Петрушенко П. (керівник Заїка О.С.). У ІІІ щорічному Всеукраїнському пізнавальному конкурсі «Я – Людина!» – І місце посіла учениця 10 класу Зуб С., ІІ місце посіли: учень 10 класу Мащук А., учениця 10 класу Жданова В., учениця 10 класу Пилипко К., учениця 10 класу Величко К., учениця 11 класу   Калиновська О.. Почесними грамотами Конотопської міської ради нагороджено учениць 6-А класу: Артеменко М., Рязанцеву В., ученицю 7-А класу Антонову С. за ціннісне ставлення до декоративно-прикладного мистецтва, активну участь у виставці робіт молоді з декоративно-прикладного мистецтва «Молодь талановита».

Лідери учнівського самоврядування Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 посіли ІІ місце у міському конкурсі привітань до «Дня захисників та захисниць України».

Протягом року в школі функціонувало 23 гуртки, з них – дві спортивні секції. Слід відзначити, що найбільшу охопленість гуртковою роботою мали учні початкових та середніх класів. Позитивним результатом позаурочної роботи є покращення рівня навчальних досягнень учнів з предметів та участь дітей у різних заходах. Так, за участь у загальноміській виставці з декоративно-прикладного мистецтва «Молодь талановита» учасники гуртка «Умілі руки» нагороджені почесними грамотами Конотопської міської ради. За участь у міському конкурсі на кращий відеочелендж до «Дня захисників та захисниць України», учасники учнівського самоврядування «Лідер» нагороджені грамотою Конотопської міської ради, посіли почесне ІІ місце.

Проте результативність роботи окремих гуртків та спортивних секцій, їх вплив на розвиток творчого потенціалу учнів не на досить належному рівні через недостатню відповідальність керівників. Про це свідчить низький показник охопленості гуртковою роботою учнів старших класів, які є найбільш проблемними щодо превентивного виховання.

Художньо-естетичне виховання, яке теж є пріоритетним напрямком у виховній діяльності школи реалізовувалося через формування системи естетичних цінностей як основи світогляду, виховання потреби в духовному самовдосконаленні. Протягом року та в рамках декади художньо-естетичного виховання, Тижня книги відбулися літературні заходи в рамках предметного тижня світової літератури. Бібліотекарем Яксон О.В. активно велася сторінка в соціальній мережі «Фейсбук», де висвітлювалися тематичні заходи і новини бібліотеки школи. Були підготовлені тематичні виставки книг: «Любіть Україну всім серцем своїм», «Україна – козацька держава», «Запалимо свічки, згадаємо той час», «Літературні скарби Сумщини», «Уклін тобі, Тарасе, великий наш пророче…», «Тактильна книга – джерело знань», «Знайомтесь: новинки!», «Традиції українського народу», «Цікавий світ навколо нас». Бібліотекарем Головащук А.О. підготовлені тематичні виставки книг: «Чорнобильська трагедія – біль України», «Соборність – це сильна, єдина Держава»», «Коли ви вмирали, вам дзвони не грали», «Як річка з роду і до роду, так мова з’єднує народ», «Дітям – радість, дітям – сонце, дітям – мир і доброта» та проведені бібліотечні уроки: «Любов до книги нас єднає» (5-А клас), «У країні книжкового царства» (2-А клас), «Мова кожного народу неповторна і свята. В ній гримлять громи в негоду, в тиші – трелі солов’я» (6-А клас), «Пам’ятай про Крути» (8-А клас), «Україна – рідний край» (4-А клас), «Нам берегти тебе, Соборну і єдину» (10 клас).

Різноманітністю форм відрізнялися позакласні заходи під час проведення  тижня бібліотеки, географії,  зарубіжної літератури, музичного мистецтва, трудового навчання, хореографії, математики, іноземної мови, історії. Це змагання, турнір книгоманів, бліц-вікторина, майстер-класи, історичні дебати, математичний бій, інтелектуальна гра, хореографічний марафон, батли. Слід відмітити такі заходи: бліц-вікторина «Історичне минуле в літературі» для 6 класів, День поезії (конкурс читців серед учнів 8-11 класів) (Суятінова З.В.), брейн-ринг «Історичний марафон» для учнів 7-11 класів (Клименко А.С., Дубовик В.В.), проект «Родинне дерево» для учнів 5-х класів (Михайлик О.О.), математичний бій для учнів 6-8 класів (Коломієць Ю.Б.), «Веселий експрес» для учнів 3-4 класів (Лопа Л.І.), конкурс «Тур Європою» для учнів 6-х класів (Гаценко Л.О.), майстер-клас «Майстерня Святого Миколая» для учнів 5-11 класів (Сівер Н.М.), захист проєкту «Музика – це мистецтво чи наука» серед учнів 8-10 класів.

Психологічною службою школи, цікаво та креативно проведено акцію «Happy challenge», яка була спрямована на збереження психічного здоров’я та розвиток творчих здібностей учнів. Учні 2-4 класів мали змогу взяти участь в інтерактивній грі «Калейдоскоп настрою». Для учнів 8-11 класів було організовано та проведено гру «Простір щастя», мета якої – допомогти один одному відчути себе щасливими. Тоді, як учні 5-7 класів долучилися до арт-терапевтичних хвилинок «Світ емоцій та почуттів», які сприяли розвитку творчої уяви та позитивного мислення.Проведено Тиждень протидії булінгу «Стоп булінг!», мета якого – формування безпечного середовища вільного від будь-яких проявів насильства. Серед учнів 1-4 класів було проведене опитування за методикою «Мапа школи» та переглянуті відеоролики про права дитини. Учні 5-7 класів взяли участь у занятті «Насильство, жорстока поведінка, форми виявлення, профілактика та допомога», а для учнів 8-9 класів організоване інтерактивне заняття «Кібербулінг – небезпечне віртуальне життя». Під час перерв серед учнів 8-9 класів були проведені ігри «Збери слово», «Хто я?», «Сонце світить на…», «Передай по колу» спрямовані на підвищення настрою, розвитку почуття довіри та згуртованості учнів.

Учителем інформатики Кондрушенком І.М. до Дня безпечного інтернету в лютому  був проведений веб-квест «Безпечний інтернет» для учнів 5-11 класів. Діти долучилися до Всеукраїнського флешмобу онлайн, у ході якого пройшли експрес-курс інформаційної безпеки та спілкування. Переможці квесту отримали сертифікати.

Традиційно Відзначали Міжнародний День рідної мови. Для учнів 5-11 класів були проведені заходи: «Мова – ДНК нації», «Ну що б, здавалося , слова…», «Поезія – це завжди неповторність», «Мова кожного народу неповторна і свята». Учні 5-11 класів узяли участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Патріот».

У режимі дистанційного навчання виховна робота в закладі освіти здійснювалася на достатньому рівні. Соціальним педагогом Венець Ю.І. надавалися поради батькам щодо дистанційного навчання в режимі карантину. На постійній основі цілодобово працює шкільна «Скринька довіри».

Тематичні дні в школі – це завжди цікаво й весело. За ініціативи лідерів учнівського у 2021–2022 навчальному році в закладі освіти пройшли День «Люди в білому», День «Магія чорного кольору», День української хустки, День радіо та День без гаджетів. На перервах у Тематичні дні учні нашої школи грали в настільний теніс та шахи, брали участь у танцювальних батлах та музичних перервах (караоке), майстер-класах, бібліотечних хвилинках та хвилинках тимбілдингу з психологом, проводили дозвілля в медіатеці.

Місячник родинно-сімейного виховання проходив у онлайн-форматі, учні школи приєдналися до акції «Мама поруч», «В обіймах найдорожчої», узяли участь у відеочеленджі «У світі усе починається з мами…», створили власними руками подарунок мамі «Майбутнє в руках матерів», створили відеопрезентацію «Міжнародний день сім’ї», фінальним акордом якого став шкільний фотоконкурс «Щаслива родина».

Члени учнівського самоврядування з нагоди 36-ї річниці Чорнобильської трагедії взяли участь у флешмобі «Чорнобиль. Ми пам’ятаємо…», також проведені тематичні виховні години та години спілкування в кожному класі.

З метою гуманного та відповідального ставлення до тварин цікаво й змістовно пройшли Уроки доброти у квітні для кожного класу під гаслом «Друзі наші менші». Учні школи узяли участь у фоточеленджі «Мій улюблений пухнастик – він мені дарує щастя».

З нагоди Дня вишиванки учні та вчителі школи долучилися до акції «Вишиванка Єднає», узяли участь у челенджі «Родина вишивана», майстер-класі «Вишиванка власними руками», для учнів 1-11 класів пройшов конкурс малюнків «Вишиванка в моєму житті».

До Дня Європи було проведено такі виховні заходи: конкурс малюнків «Європа очима дітей» серед учнів 1-4 класів, онлайн-екскурсія «Країнами Європи» для учнів 9-11 класів, фоточелендж «Європа – це ми».

У 2021–2022 навчальному році функціонувало одинадцять інклюзивних класів: 1-Б клас (класний керівник Шаповалова Л.М.), 2-А клас (класний керівник Гноєва С.В.) – у ІІ семестрі, 2-Б клас(класний керівник Колесник О.А.),   3-Б клас(класний керівник Курсова Н.М.), 4-А клас (класний керівник Ахтимірова М.М.), 4-Б клас (класний керівник Лисенко О.В.), 5-Б  клас (класний керівник Гуденко Ю.О.), 6-Б клас (класний керівник  Коломієць Ю.Б.), 7-Б клас (класний керівник Кисельова І.І. ), 8-Б клас (класний керівник Клименко В.М.), 9-Б клас (класний керівник Заїка О.С.),11 клас (класний керівник Карась В.В.) – у І семестрі, де навчалося 38 дітей з особливими освітніми потребами. У навчально-виховному процесі застосовувалися  особистісно орієнтовані методи з урахуванням індивідуальних особливостей школярів. Це сприяло забезпеченню рівних можливостей для дітей з особливими потребами отримати якісні освітні послуги  разом з однолітками з нормованим рівнем розвитку.

У 2022–2023 навчальному році  заклад освіти визначає для реалізації  такі основні цілі та пріоритетні завдання:

  • упроваджувати інноваційні педагогічні технології в освітній процес з метою формування в учнів позитивної мотивації до навчання;
  • продовжити роботу щодо реалізації положень Нової української школи, що сприятиме гармонійному розвитку особистості здобувачів освіти;
  • забезпечити умови, що сприятимуть професійному зростанню педагогів шляхом залучення до методичних заходів міського, обласного, всеукраїнського рівнів;
  • оптимізувати роботу використання в процесі навчання  елементів STEAM-освіти,  що сприятиме формуванню предметних компетентностей школярів;
  • організувати діяльність щодо вдосконалення вміння педагогів застосовувати на практиці методи та прийоми змішаного навчання;
  • забезпечувати умови якісного інклюзивного навчання та виховання  дітей з особливими освітніми потребами з метою  інтелектуального й психофізичного розвитку, успішної соціалізації учнів;
  • продовжити роботу щодо організації учнівського самоврядування, підвищення громадянської активності здобувачів освіти;
  • проводити виховні заходи з метою розвитку громадянських та соціальних компетентностей школярів, що сприятиме запобіганню проявам булінгу;
  • організувати виховну роботу щодо формування в учнів загальнолюдських цінностей особистості, національної свідомості, патріотизму, активної життєвої позиції.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *